понедельник, 7 сентября 2015 г.

REVIEW KOREAN-LENS.COM COLOR LENS STORE

Привіт!
Зараз на вершині популярності в азії є кольорові лінзи.
Так як азіатки полюбляють експерименти з зовнішністю, то магазини і заводи тільки і встигають штампувати лінзи різного кольору і розміру, подібні до натуральних і взагалі психоделічні.
Сьогодні мова піде про корейський інтернет магазин KOREAN-LENS.COM



Магазин має широкий вибір лінз, а також багато акційних пропозицій, що є дуже заманчіво (сама не розумію як ще не скупила одразу 15 пар))




Найбільше, що мені особисто подобається в таких лінзах - так це можливість перевірити чи пасував би тобі той колір очей, який тобі завжди подобався =)
Наприклад мені завжди подобались зелені очі моєї мами, то з такими лінзами я можу приміряти собі зелені очі (як би це жутко не звучало, але так воно і є)))


А ще можна порадувати чи пожахати всіх довкола чорними очима-маслинами


Але особисто для себе я би обрала лінзи синього кольору


Виглядає це все досить дивно на фото, але повірте - це ще просто квіточки порівняно з тим, що можна знайти в цьому інтернет магазині.
От як ці наприклад:



Загалом магазин мені сподобався
коли купуєш лінзи в подарунок дають чехол під них + ще всякі промоакції.
Заходьте, дивітся, купуйте.
Я вже чекаю свою посилочку звідти, скоро Houl напишу, коли отримаю =)
І як завжди:
читайте мій блог, підписуйтесь, коментуйте і лайкайте мене в соц.мережах

☺Дякую за увагу!☺



Комментариев нет:

Отправить комментарий