воскресенье, 9 августа 2015 г.

HOUL: "Звідки в мене реальний емоджі" та інші покупки з NEW DRESS

Мої вітання!
Сьогодні історія про те, як я люблю шоппінг в інтернеті і як я знайшла ще одний кльовий сайт для цієї грішної справи (я про шоппінг ☺).
Одного разу я натрапила на інтернет магазин з назвою NEW DRESS, який обіцяв речі по 1 центу.



Хм...цікаво - подумала я.
Інтернет-магазин... Китай... розпродаж...
Набрала повну корзину всякого дрантя.
Окей...ризикую - кнопка "оплатити".
Вже потирала руки, в очікувані чуда.
І вот, бандероль в руках... із тремтінням і завмиранням серця відкриваю її...
Хуууууух яке щастя - якість хороша ☺

Як інтернет-шоппер з досвідом можу сказати, що це завжди найбільший страх замовлень з Китаю - наскільки поганий китай там попадеться. Іноді це просто надзвичайно поганий товар - нитки стирчать, тканина як марля, запах якоїсь хімії, пластмаси і т.п., але іноді (коли реально пощастить) приходить щось достойне.

яка нагадує відбиток п'яної леді, яка не встигла змити макіяж, і стомлена заснула після вечірки. По моєму дуже забавно, тому і замовила ☺
Свою ціну окупила в повному обсяці (ну воно і панятно)
вартість: $0.01 
(на момент покупки)


Це просто вже давня мрія. По-моєму дуже літній і веселий варіант.
А ще вони просто кльові.
вартість: $3.10


Окуляри - це моя хвороба, я їх обожнюю, я їх ношу навіть зимою (що багатьох людей дуже дивую і "смущає") і в кінці кінців їх в мене так вже багато, що іноді мені здається, шо я їх просто колекціоную.
А ці форми стильної, наразі така форма в тренді і є дуже популярна. Ще вони в матовій оправі. А ще вже просто КРУТОТЄНЮШКА ☺
вартість: $2.58


Аналог брелоків, які продають Laduree - відома французька luxury кондитерська.
Він такий милий шо я не змогла його не замовити.
Але я надіюсь, що колись попаду в Laduree, і куплю собі оригінал.
А покішо і цей тішить мені око.
вартість: $3.00


Він просто червоний.
А ще на ньому корона.
Мілашество.
вартість: $3.66


А ця річ - це моя любовь.
Вже декілька днів я в захваті від цього смайла, я навіть не очікувала, що він буде такий класний.
Я давно дивилась на такі подушки, вони мені подобались, але завжди спиняли відгуки (наприклад на аліекспрес часто пишуть, що поганої якості приходять)
Але на цьому сайті я все таки вирішила ризикнути і реально не прогадала.
Я планую замовити ще пару-тройку (а то і більше) з цієї серії
Це ж так круто: по-перше у тебе вдома реальні emoji а по друге ними тепер можна користуватись в реальній розмові (схоже на сповідь інтернет-задрота...ну да і ладно)
вартість: $3.70


На завершення підведу підсумки;
Доставка + (замовлення було відправлено на наступний день після оплати)
Ціни +
Якість +
Крім того там завжди є спеціальні акції з товарами по $0.01
Загалом я залишилась довольна своїми покупками з NEW DRESS.

І як завжди:
читайте мій блог, підписуйтесь, коментуйте і лайкайте мене в соц.мережах (всі посилання на сторінці блога).


Дякую за увагу!!!☺

P.S. Зацініть мій новий лук на LOOKBOOK.nu

Комментариев нет:

Отправить комментарий