среда, 29 июля 2015 г.

Aisle Style: Evening and bridesmaid Dresses



Мої вітання! ☺
Дуже актуальним питанням в сезон весіль є вибір суконь.
Особисто я не можу не перерити  увесь інтернет в пошуку чарівної сукні, яка б відповідала усім моїм вимогам і підкреслювала мою фігуру, очі і піднімала мені настрій (без всяких там "або"☺).
Вчора мандруючи інтернетом я натрапила на сайт http://www.aislestyle.co.uk/ і вирішила поділитись ним з вами!
І ще поділюсь навіть декількома критеріями, котрим повинна відповідати вечірня сукня моєї мрії:
По-перше вона повинна бути проста - це або простий фасон або проста тканина (навіщо прикрашати себе якимись пайєтками і стразами, якщо і без них можна виклядати просто і елегантно?)

По-друге звичайно ціна - вона повинна відповідати нормам адекватності, інакше нашо взагалі такий магазин?☺

І по третє - вечірня сукня - це тільки сукня максі. ТІЛЬКИ СУКНЯ МАКСІ! Це основне і головне правило стилю ☺

А взагалі мені сподобався сайт http://www.aislestyle.co.uk/ Там і піддивитись можна якісь фасончики, асортимент постійно оновлюється, і завжди щось стильне знайдеться + завжди проводяться якісь акції і надаються знижки. 
А ще, скажу по великому секрету, я люблю роздивлятись весільні сукні в інтернет-магазинах, так цього там теж не бракує ☺
Загалом, якщо немає чим зайнятись: підписуйтесь, лайкайте мені фотки в соц мережах, читайте мій блог і юзайте сайти з одягом які я раджу - там завжди багато чого цікавого☺
ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

Комментариев нет:

Отправить комментарий